Bestelprocedure
Onze site is geoptimaliseerd voor alle webbrowsers. In een enkel geval kan het voorkomen dat enkele functies van onze website en onze PostNL Verzendservice niet werken bij gebruik van verouderde browsers. Indien u een foutmelding krijgt adviseren we Google Chrome te gebruiken. Deze webbrowser is te downloaden via deze link.
Zakelijke klanten (Installateurs en wederverkopers)
Zakelijke klanten verzoeken we een account aan te maken en even contact op te nemen alvorens te bestellen. We passen uw account dan conform de besproken condities aan.
Betalingsmogelijkheden bij SuperFlink
Er zijn een aantal mogelijkheden om veilig te betalen. Onze website maakt oa gebruik van de volgende mogelijkheden:
iDEAL
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop.
Contant bij afhalen
U betaalt contant bij ons in Coevorden. U kunt uw bestelling vooraf inspecteren en vervolgens contant betalen indien u tevreden bent over uw bestelling.
Zakelijke klanten dienen contact op te nemen voor bestellen op rekening. Een toetsing op kredietwaardigheid kan onderdeel zijn van onze overweging u een betalingstermijn toe te kennen.
Bestelprocedure SuperFlink
Toevoegen aan u winkelwagen
- Voeg het gewenste artikel toe aan uw winkelwagen. U kunt in het vakje “aantal” aangeven hoeveel stuks u wilt toevoegen. Mocht u teveel of te weinig hebben toegevoegd dan kunt u dit altijd aanpassen in uw winkelwagen.
- U krijgt na het aanklikken van “bestel nu” direct de afreken pagina te zien.
- U heeft hier de volgende mogelijkheden:
- Direct afrekenen. Ga naar stap 6.
- Verder winkelen. U kunt nu opnieuw artikelen toevoegen aan u winkelwagen. Uw reeds toegevoegde artikel)en blijft in uw winkelwagen. Ga naar stap 1.
- U kunt artikelen verwijderen door op het prullenbakje
uiterst rechts van het in uw winkelmandje getoonde artikel te klikken
- U kunt het gewenste aantal per artikel wijzigen, vergeet hierbij niet na de wijziging op "Winkelwagen bijwerken" te klikken.
- U kunt, indien u er één heeft, een kortingscode ingeven. Afhankelijk van het soort code ontvangt u korting op verzendkosten of items in uw winkelwagen. Kortingcodes zijn te vinden in onze internet reclames of speciale promoties. Gebruik de code pas nadat u uw soort transport`heeft geselecteerd.
- U kunt opvragen welke transport mogelijkheden en welke kosten hieraan verbonden zijn. Na het selecteren van de gewenste transport optie klikt u op "Totaal bijwerken" zodat de totale kosten worden weergegeven. (Pas na deze stap werkt een eventuele promotiecode)
Winkelwagen
Uw winkelwagen is terug te vinden rechts bovenin de webpagina.
- Hier vind u een overzicht van uw bestelling. U kunt de gewenste aantalen wijzigen en producten uit uw winkelwagen verwijderen. U ziet linksonder uw overzicht indien van toepassing uw verzendkosten. Bent u niet gevestigd in Nederland dan vragen wij u contact met ons op te nemen.
- In uw winkelwagen kunt u kiezen uit de volgende mogelijkheden:
- Terug naar webshop. Brengt u terug naar de hoofdpagina van de webshop
- Direct afrekenen. Ga naar stap 6.
- U kunt artikelen verwijderen door op de prullenbak
uiterst rechts van het in uw winkelmandje getoonde artikel te klikken
- U kunt het gewenste aantal per artikel wijzigen, vergeet hierbij niet na de wijziging op "Winkelwagen bijwerken" te klikken.
- U kunt, indien u er één heeft, een kortingscode ingeven. Afhankelijk van het soort code ontvangt u korting op verzendkosten of items in uw winkelwagen. Kortingcodes zijn te vinden in onze internet reclames of speciale promoties. LET OP een code werkt pas nadat PostNL is geselecteerd.
- U kunt opvragen welke transport mogelijkheden en welke kosten hieraan verbonden zijn. Na het selecteren van de gewenste transport optie klikt u op "Totaal bijwerken" zodat de totale kosten worden weergegeven.
Uw bestelling afronden: Opsturen of ophalen
- U ziet nu een overzicht van uw bestelling. Onder Subtotaal goederen kunt u kiezen voor de volgende mogelijkheden:
- Bestelling opsturen met Standaard PostNL. Uw bestelling wordt opgestuurd naar het adres die u heeft ingevuld bij stap 9.
- Bestelling opsturen met Rembours PostNL. Uw bestelling wordt opgestuurd naar het adres die u heeft ingevuld bij stap 9. U betaald u pas bij het afleveren van uw bestelling. Hierbij geldt een toeslag van € 20 exclusief 21% BTW. Deze optie is alleen mogelijk binnen Nederland. Stap 7 kunt u overslaan.
- Afhalen. Geeft u ons na het plaatsen van uw bestelling door wanneer u de bestelling wilt komen afhalen bij SuperFlink in Coevorden, Ballastweg 32 7741ZL. Bestellingen worden pas in productie genomen nadat wij weten wanneer u de bestelling wenst af te halen.
Uw bestelling afronden: Betalingsmoeilijkheden
- Rechtsonder uw overzicht ziet u selectie vak “Betaalwijze”. Hier selecteerd u hoe u de bestelling wenst te betalen. Wij bieden de volgende mogelijkheden aan:
- iDEAL. Als u in bezit bent van iDEAL (betalingswijze van Nederlandse banken) is het mogelijk via deze wijze te betalen. Betalingen worden automatisch gevalideerd en u bestelling wordt meteen doorgezet.
- Tevens treft u en hele reeks aan overige methoden. Voor deze methoden moeten wij een fee betalen. Wij zijn van mening dat onze groepenkasten en onderdelen reeds superscherp geprijst zijn. Met Ideal bieden wij u gratis en eenvoudig betalen, en met PayPal anoniem. Wij berekenen dan ook de exacte fee door als transactie kosten. U ziet dit direct bij uw betaalkeuze bevestigen. Wij vertrouwen op uw begrip.
U bestelling afronden: Factuur en aflever adres
- Uw adres gegevens kunt u in de volgende velden invoeren:
- Voornaam
- Achternaam
- Bedrijfsnaam (Optie)
- Adres
- Vervolg adres (Optie)
- Plaats
- Postcode
- Land
- Telefoonnummer
- Het is mogelijk om een afwijkend afleveradres in te voeren. Heeft u hier geen behoefte aan dan kunt u met het vinkje in de blauwe balk uw factuur gegevens kopiëren naar de velden van het afleveradres.
Samenvatting en afhandeling van u bestelling
- Links onderin de pagina ziet u een knop “verder”. Als u daarop klikt worden de volgende mogelijkheden uitgevoerd:
- Als u ervoor heeft gekozen om te betalen via Paypal dan wordt u geleid naar de paypal website. Hier kunt u betalen voor u bestelling. Na afhandeling van uw betaling op de paypal website wordt u automatisch teruggeleid naar onze website met de status van de betaling. U ontvangt vervolgens een email bericht met de factuur.
- Als u ervoor heeft gekozen om te betalen via iDEAL dan wordt u geleid naar de iDEAL website. Hier kunt u betalen voor uw bestelling. Na afhandeling van u betaling op de iDEAL website wordt u automatisch teruggeleid naar onze website met de status van de betaling. U ontvangt vervolgens een email bericht met de factuur.
Status van u bestelling
Wij sturen u een mail bij iedere status wijziging van uw bestelling. Bij elke wijziging van een status ontvangt u een email bericht.
- Order bevestiging
- Email met factuur voor uw administratie(.pdf)
- Goederen worden ingepakt en klaar gemaakt voor verzending
- Bestelling is verstuurd, PostNL track and trace is naar uw email adres gestuurd
U kunt deze bestelprocedure volgen met de link die naar uw email adres wordt gestuurd.